2012. február 13., hétfő

Csillárfüggő

Régóta gondolkoztam azon, hogyan dobhatnám fel régi, snassz csilláromat. Szörfözve a világhálón találtam pár érdekes ötletet, amiket összegyúrva elkészítettem a saját csillárfüggőmet.

Hogyan is kezdtem hozzá?

Körülnéztem, mit is használhatnék fel az elkészítéséhez. Hamar meg is találtam, amit kerestem. Egy régi újságot a szekrényem tetején, egy tekercs damilt és pár gyöngyöt egy (már nem használt) ruháról.

Hozzávalók:
- csillár
- papír, esetemben régi újságpapír
- damil
- gyöngy
- olló
- tű
Elkészítés:
  1. Vágjuk ki a formákat az újságpapírból.
  2. Vágjuk méretre a damilt, és tű segítségével fűzzük fel a formákat. Minden formát görccsel rögzítsünk.
  3. A damil egyik végére űzzük fel a gyöngyöt, ami majd megfeszíti a damilt.
  4. Kössük fel a függő ágait a csillárra.
Remélem Nektek is elnyerte tetszéseteket. Jó szórakozást az elkészítéséhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése