2012. szeptember 30., vasárnap

DIY - matrózmintás kistáska

Ritkán követem a trendeket, ha mégis, azt a magam módján teszem. A minta tehát adott volt és kis táskára is szükség van. Kutattam egy keveset és végül előkerült minden szükséges, lehetséges alkotóelem.


Hozzávalók:
- tű, gombos tű, cérna
- rövid nadrág
- öv
- cipzár
- madzag
- gombok

Elkészítés:
Először összegumiztam a nadrág szárait, külön külön. Mivel sok dolgot nem lehet bele tenni, így az alját nem szükséges összevarrni.

Ezt követően rávarrtam az övet, és a hosszabbik cipzárt. Azért, hogy varrást és a plusz anyagokat elfedtem, a nadrág szárait belülről a táska széléhez varrtam, így nem kellett plusz anyag a táska belsejébe.
Majd a két szár találkozásánál egy kisebb cipzáros zsebet helyeztem el.

Végül a matrózminta hangulatát követve a táskát gombokkal és madzaggal dekoráltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése